פתאום נהיה קיץ – חלק ב

מכירים את T5? מסתבר שזה "השחור החדש״ בעולם המדיה. לאנשים היום אין סבלנות לקרוא טקסטים ארוכים ומשתפכים, כולם מחפשים ריגושים מיידיים, זבנג וגמרנו. אז T5 הוא פורמט שמספק את זה בדיוק, כל מה שרציתם לדעת על… הכל, בחמישה סעיפים בלבד. את הפוסט האחרון שלי במדור ״הורים״ של מאקו התבקשתי לרשום בפורמט הזה והאמת – התאהבתי! קשה להאמין שיצור וֵרבאלי כמוני יתחבר אל משהו שמקדש את התימצות והקיצור, אבל עובדה שזה תופס. הפוסט זורם, קליל וקצרצר, לא מצריך הרבה מבחינת ניסוח והגהות, ועיקר המסר מועבר בתמונה טובה, ואם היא מצויינת אז כנראה שהיא אכן שווה אלף מילים.
את הפוסט הקצרצר ובו רעיונות למתנות סופשנה לצוותים החינוכיים אפשר לראות כאן.

מכיוון שנדלקתי על הפורמט; מכיוון שקיץ וחם ולאף אחד אין כוח לקשקושים; מכיוון שהפוסט הזה גדוש ברעיונות – אני מאמצת את הפורמט גם בבלוג שלי. לפחות לפוסט הזה. אז קבלו חמישה רעיונות מגניבים למסיבת קיץ, אותה מסיבה שאני נערכת לקראתה כבר שבועיים, שעשו את מסיבת הקיץ שלנו (יומולדת 8 לענקיסט) למגניבה במיוחד.

עוגה: במקום עוגת שוקולד קלאסית, החלטתי לגוון והכנתי טארט סורבה פירות יער עם מרנג קפוא. את המתכון לקחתי מהאתר ״מתוקים שלי״, ואני זוכרת לו חסד נעורים מהימים בהם נקרא ״שירלי נמש״. כמובן שעשיתי אדפטציות נדרשות (בעיקר כי אני לא אוהבת פסיפלורה) והשקעתי בזילוף והקישוט כיאה לעוגת יומולדת. היא יצאה קרירה, קיצית ומשגעת לגמרי, ונזללה ע״י האורחים כאילו אין מחר (ובאמת לא נשאר כלום למחר).
מסתבר שפטל קפוא זה שוס!


משחקים
:
כשנפגשים בשבת בצהריים בסוף יוני; כשמתאספים כל הילדים אחרי ארוחת צהריים; כשהחוגג עצמו כבר בן 8 – חם, ולילדים אין כוח וסבלות להתרכז. מה עושים? קונים כמה אקדחי מים ומיכלי בועות סבון ונותנים להם להרטיב ולהתרטב. עוד רעיון חמוד ממש שסחף אצלנו קטנים וגדולים – קניתי במקסטוק חבילה של אביזרי תחפושת לפנים מוצמדים לשיפודים וכולם חגגו על זה!


צונן
:
היו המון ארטיקים, אבל את ההצגה גנבו שני רעיונות ״קול״ תרתי משמע, שמצאתי בפינטרסט (כאן אתם יכולים להציץ על הלוח שלי):
קרחונים עם פירות – חתכתי משמשים ואפרסקים לפרוסות דקות, הנחתי על מגש הקרח, מזגתי מים והקפאתי. במגש השני הוספתי למים מגוון פירות יער. קרחוני הפרי ממש שידרגו את המים הספרייט והקולה (זכיתי לשתות שרי-קולה), והיו גם כאלה שהתענגו מסתם מקלון קרח עמוס פרי. קרטיב מלון משמש פטל? אני הולך...


גלידה בעיצוב אישי
– כל מה שצריך זה כמות נכבדת של גלידה וניל ותוספות משדרגות לפי הטעם. אני הגשתי עם קצת פירות יבשים, הרבה מתוקים, והאהבה הגדולה שלי – שוקולד מנטה. בניגוד לקרחונים שערבו לחיך המבוגרים בעיקר, כאן היתה החגיגה של כל הזאטוטים!
יאמיייי!!

הפתעות: אם בעיצוב אישי עסקינן, הרי אי אפשר בלי קצת ניירות בסגנון שלי. הכנתי ערימה של פנקסונים קטנים, כל אחד בעיצוב שונה, וכל הילדים (וגם חלק מהמבוגרים) לקחו להם. כי כל אחד תמיד צריך פנקס קטן בכיס לרשום או לצייר עליו. הקלקה על כל פנקס תגדיל את התמונה שלו.


בנוסף, כל הילדים קיבלו קופסת הפתעות שהכנתי במו עצמי, מלאה בכל טוב:

את הקופסאות הכנתי מניירות עם הדפסי קיץ וים משגעים של "סקראפברי" – Ocean Enchantment שמייבאת חברת "גורי לינרו", וגם את הכיתוב וההקדשה הכנתי עם פאנץ' באנר שלהם. ותראו איך יצא הכל יחד:
כמה הפתעות!!

לא מצרפת תמונות של ההמולה בבית, אבל כמובן שכולו קושט בצבעי קיץ, בדגש על צהוב ירוק וכחול – הבלונים, הדגלונים שמתחנו בין הקירות, ואפילו הכלים החד פעמיים. כדי לקבע באופן כללי את האווירה היה יום חם למדי, אבל ככה זה תמיד כשהילד נולד ב- 21 ביוני – יום הראשון של הקיץ! מזל שיש גיוון ומאיה בשיא החורף, צפו למסיבת שלג בינואר!

יש לכם עוד רעיונות מגניבים? אהבתם את שלי? אשמח לתגובות!

מחשבה אחת על “פתאום נהיה קיץ – חלק ב

  1. אז אני בהחלט אהבתי את העוגה, את הקרחונים עם הפירות, את הפנקסים הקטנים ואת הקופסאות של ההפתעות ואת ואת ואת… ובקיצור את הכל. היה הכל טעים ונעים ואסטטי. אבל הכי אהבתי את איתי. טוב זה לא חוכמה.

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה